ekskursii.by

Экскурсіі па Беларусі - Беларускі экскурсійны партал

Праверыць заяўку

Сусветны форум цыфравога маркетынгу #DMWF North America West 2021

Студзень8Люты17Сакавiк14Красавiк14Май17Чэрвень13Ліпень15Жнiвень11Вераснь13Кастрычнiк10Лiстапад9Снежнь10
Сусветны форум цыфравога маркетынгу #DMWF North America West 2021

Сусветны форум цыфравога маркетынгу #DMWF North America West 2021

, Форум 00:00 - 00:00 22-Верасня-2021

Анлайн-канферэнцыя для амбіцыйных маркетолагаў, якія жадаюць вывучыць апошнія маркетынгавыя тэндэнцыі і стратэгіі, каб пашырыць свае веды.

22 верасня 2021 г. Сусветны форум цыфравога маркетынгу (#DMWF North America West) маю намер сабраць разам больш 1000 вядучых спецыялістаў па цыфравым маркетынгу віртуальна з усёй Амерыкі, каб на працягу аднаго дня падзяліцца сваімі думкамі, каштоўнай інфармацыяй і практычнымі парадамі, якія дапамогуць вам даць рады праблемам, з якімі вы стукнецеся ў 2021 годзе і ў наступны перыяд.

#DMWF прадастаўляе стратэгічны кантэнт вышэйшага узроўню і інфармацыю пра цыфравы маркетынг пра тое, як прыцягваць кліентаў, кіраваць успрыманнем брэнда, адкрываць нескарыстаную аўдыторыю праз розныя медыя-каналы, а таксама пра тое, як дадзеныя граюць усе важнейшую ролю ў цыфравым маркетынгу.

#DMWF North America засяродзіцца на ключавых тэмах, у тым ліку: уплыў Covid-19, кантэнт-маркетынг, стратэгія цыфравога брэнда, маркетынг уплыву, маркетынг у сацыяльных сетках, дадзеныя, прарыўныя тэхналогіі, UX, CX, AI, SEO, электронная камерцыя, персаналізацыя і шмат што іншае…

#DMWF з'яднаў лідараў думак з вядомых брэндаў, такіх як:
Netflix, Google, Coca-Cola's, Facebook, Burger King, Reddit, Sony, Adobe, Instagram, Twitter, Danone, Unilever, Amazon Prime Video, Twitch, Best Buy Lego, Castrol, Revlon, COTY, Uber, Nasdaq, Mastercard, Diageo , Volvo, Yamaha, Nars і многія другія…

Парадак дня будзе засяроджаны на ключавых пытаннях, якія задаюць маркетолагі, каб натхніць і падзяліцца практычнымі парадамі, каб дапамагчы нашай супольнасці планаваць, укараняць і рэалізоўваць новыя стратэгіі, якія паўплываюць на іх кампаніі ў будучыні.

Гэта дальнабачнае мерапрыемства збярэ больш 1000 удзельнікаў, больш 40 чытараў і больш 30 экспанентаў.

Зарэгіструйцеся сёння па спасылцы.