III Міжнародны форум «Імідж Рэспублікі Беларусь: час дзейнічаць»

Студзень8Люты7Сакавiк10Красавiк1Май3Чэрвень6Ліпень5Жнiвень2Вераснь2Кастрычнiк2Снежнь2
III Міжнародны форум «Імідж Рэспублікі Беларусь: час дзейнічаць»

III Міжнародны форум «Імідж Рэспублікі Беларусь: час дзейнічаць»

Мінск , Канферэнцыя 6 Снежня 2012

6-7 снежня 2012 года ў горадзе Мінск пойдзе III Міжнародны форум «Імідж Рэспублікі Беларусь: час дзейнічаць» .

Трэці форум, у параўнанні з двума папярэднімі, якія мелі пазнавальны і галіновай характар, будзе прысвечаны рэалізуемым, планаваным да рэалізацыі праектам і новым ініцыятывам. У сувязі з гэтым на першы план выходзяць пытанні пазіцыянавання, стратэгіі і ўзгодненасці дзеянняў па ўсіх напрамках. Актуальнымі для іміджу Беларусі з'яўляюцца напрамкі прыцягнення замежных турыстаў і правядзення значных падзей у краіне, прасоўвання галін і брэндаў на знешніх рынках, стварэнне прывабных умоў і эфектыўных механізмаў прыцягнення інвестыцый, камунікацыйная палітыка і ўдзел грамадзян у прасоўванні іміджу краіны на знешніх рынках. Асноўная мэта форуму - падтрымаць і ініцыяваць праекты па папулярызацыі гарадоў, рэгіёнаў, галін, прадпрыемстваў і краіны ў цэлым.
У рамках форуму прымуць удзел замежныя і айчынныя эксперты ў галіне тэрытарыяльнага маркетынгу, кіраўнікі дзяржаўных органаў кіравання, прадстаўнікі грамадскіх аб'яднанняў, навукі і бізнесу, спецыялістаў па маркетынгу, камунікацыях, інвестыцыях, турызме, эканоміцы, знешнеэканамічнай дзейнасці. Праца форуму будзе арганізавана па секцыях:

  • Секцыя «Турызм і пазіцыянаванне гарадоў» будзе прысвечана развіццю ўязнога турызму, падзейнага маркетынгу і эканамічнаму развіццю гарадоў і рэгіёнаў, а таксама пытанням пазіцыянавання і прасоўвання гарадоў і рэгіёнаў Беларусі, гасцінічнага сэрвісу, кулінарнага іміджу.

 

  • Секцыя «Камунікацыі» будзе прысвечана пытанням пазіцыянавання і прасоўвання краіны, рэгіёнаў, гарадоў, галін на ўнутраным і знешніх рынках, рэалізацыі камунікацыйных і крэатыўных праектаў па прасоўванні тэрыторый.

 

  • Секцыя «Міжнародная гандаль і інвестыцыі» будзе прысвечана пытанням прасоўвання беларускіх галін, брэндаў, эканамічных інтарэсаў рэгіёнаў, гарадоў на знешнія рынкі, стратэгічных напрамках інтэграцыі ў сусветную эканамічную прастору і прыцягнення інвестыцый, ролю розных інструментаў у прасоўванні рэгіёнаў, прадпрыемстваў і галін Рэспублікі Беларусь.


 У рамках Форума пройдзе Фінал Конкурсу творчых работ па стварэнні праектаў у галіне прасоўвання гарадоў і рэгіёнаў, мэтай якога з'яўляецца стварэнне эфектыўных творчых рашэнняў для папулярызацыі турыстычнага, падзейнага, эканамічнага, экспартнага, культурна-гістарычнага патэнцыялу пры прасоўванні Рэспублікі Беларусь для прыцягнення замежных турыстаў, канкурэнтнага пазіцыянавання гарадоў і рэгіёнаў, павелічэння экспарту беларускай прадукцыі.

Арганізатарамі форуму выступае Цэнтр стратэгічнага развіцця «Маркетынгавыя сістэмы».

    Індывідуальныя і карпаратыўныя экскурсіі - Мінск